Project Description
Dropbox is druk bezig haar positie te versterken in Nederland. Dit doen zij onder andere door zich te presenteren op diverse evenementen en beurzen, zoals het KPN Digital Dutch event. Wij hebben hiervoor een concept ontwikkeld vol innovaties. De stand werd een echte eyecatcher en zorgde voor veel traffic.
De gehele vloer van de stand bestond uit LED panelen. Door deze speciale LED panelen konden bewegende videobeelden getoond worden op de vloer. Deze innovatieve vloer is in een groter formaat onder andere gebuikt bij het Eurovisiesongfestival en de Victoria Secret Fashionshow.
Bezoekers van de stand voelden zich bij het betreden van de stand direct in de wereld van Dropbox terechtkomen. Op een speciaal ontwikkelde zuil in de stijl van het Dropbox-logo konden zij op touchscreens met meerdere mensen tegelijk werken aan interactieve documenten. En zo het voordeel van Dropbox zelf beleven.
Project Details
- DatumApril 2017
- KlantDropbox
- Aantal personen1800
- DoelstellingOntwerpen beursstand
- LocatieHangar 2, Katwijk